Laat uw bankstel vakkundig repareren door SVH Meubelservice

Goede bankstellen zouden jarenlang mee moeten kunnen gaan. Als u een bankstel koopt, dan gaat hier ook meestal een zorgvuldig keuzeproces aan vooraf. Per slot van rekening wilt u een bank die lekker zit en die goed bij uw interieur past. Toch kan het gebeuren dat die mooie bank die u heeft gekocht opeens mankementen begint te vertonen. Laat dit geen indicatie zijn om dan weer het hele keuzeproces opnieuw te beginnen. Die ‘oude’ bank kan met een goede bankstel reparatie heus nog wat jaartjes mee! Laat de vakkundige reparateurs van SVH Meubelservice deze bankstel reparatie aan huis uitvoeren. Zo hoeft u uw bank niet te missen en bent u er getuige van hoe de levensduur van uw bankstel weer met een flinke periode wordt verlengd.

SVH Meubelservice voor reparatie van bankstel en andere meubelstukken

Er zijn genoeg mankementen te bedenken waar uw bankstel onder kan lijden. Het wil bij banken bijvoorbeeld nog wel eens voorkomen dat deze in gaan zakken. Wij kunnen dit voor u verhelpen door de vulling van de bank eens goed bij te vullen. Zo zit uw bank straks weer als vanouds. Een bankstel reparatie is ook nodig als de stof waar de bank mee is bekleed moet worden gerepareerd, of als er beschadigingen zijn aan het leer. Heeft uw bank last van beschadigingen aan het houtwerk? Of werkt de motor van uw elektrische bank niet helemaal meer naar behoren? SVH Meubelservice weet raad!

Maak nu een afspraak met SVH Meubelservice

Voor uw bankstel reparatie aan huis kunt u eenvoudig contact opnemen met SVH Meubelservice. Op onze website vindt u een formulier waar u op aangeeft wat er mis is met uw meubelstuk. Hierna sturen wij u een prijsopgave, en als u deze goed hebt gekeurd maken we een afspraak met u voor de bankstel reparatie aan huis. Wij kunnen praktisch elke vorm van reparatie gewoon bij u thuis uitvoeren.