SVH Meubelservice voor al uw meubelreparaties

Heeft u een mankement aan een van uw meubelen? Het is in zo’n geval absoluut niet nodig deze al direct bij het oud vuil te zetten. Vaak kunnen deze mankementen namelijk verholpen worden door middel van een vakkundige meubelreparatie. SVH Meubelservice kan voor u een meubelreparatie aan huis uitvoeren. Bijna alle soorten problemen met uw meubelen kunnen namelijk snel bij u thuis worden verholpen. Of het nu gaat om gebroken stoelpoten of armen, meubels die spontaan zijn begonnen met kraken, of willekeurig welk ander mankement, onze vakkundige en ervaren medewerkers weten er wel raad mee!

Rek de levensduur van uw meubelen

Heden ten dage lijkt het erop dat mensen niet meer zo gehecht zijn aan hun meubels als vroeger. Als er iets breekt of scheurt, dan worden de schouders opgehaald en de grofvuil ophaaldienst gebeld om de meubels mee te nemen. Dit is zonde, aangezien elk soort mankement vaak zonder problemen verholpen kan worden door middel van een meubel reparatie. SVH Meubelservice maakt het u daarbij heel makkelijk. U vult simpel op het formulier op onze website in wat voor mankementen u aan uw meubelen heeft, en wij komen bij u langs om dit te verhelpen. In bijna alle gevallen kunnen we de meubelreparatie aan huis uitvoeren. In die spaarzame gevallen dat dit niet mogelijk is nemen we de meubelen mee en leveren deze weer bij u af als ze klaar zijn.

SVH Meubelservice voor elke soort meubelreparatie

U kunt bij ons terecht voor elke soort meubel reparatie die u maar kunt bedenken. Maar u kunt ons ook inschakelen als uw meubels opnieuw gestoffeerd moeten worden, of in het geval dat uw ingezakte zitmeubelen weer opgevuld moeten worden. Heeft u problemen met een houten vloer of uw laminaat? Ook dit soort klusjes kunnen wij voor u oplossen. Vraag nu vrijblijvend een prijsopgave aan om te zien wat wij voor u kunnen betekenen!