De tevreden klanten van SVH Meubelservice

Bij SVH Meubelservice zijn we al ruim 20 jaar actief op het gebied van reparaties en herstoffering van meubels, evenals reparaties van vloeren. Zodoende hebben wij door de jaren heen al heel wat tevreden klanten gehad. Het totaal aantal klanten dat tevreden was over onze service is inmiddels tot ver boven de 20.000 opgelopen! Onze klanten waarderen niet alleen onze snelle service, maar ook het feit dat we praktisch al onze reparaties gelijk aan huis komen uitvoeren.

Tevreden over SVH Meubelservice

Bij SVH Meubelservice werken louter experts op het gebied van meubelreparaties, herstofferingen en het repareren van vloeren. Deze zijn bij ons op de werkvloer opgeleid. We hebben ze niet alleen de fijne kneepjes van het vak bijgeleerd, maar ook uitgelegd hoe het werk zo klantvriendelijk mogelijk uitgevoerd kan worden. Hieronder vindt u een twintigtal referenties van onze tevreden klanten.

• We waren zeer tevreden over de service van SVH Meubelservice. Onze meubels waren snel weer gemaakt!

• We waren bang dat we onze meubels lange tijd kwijt zouden zijn, maar de reparatie werd aan huis uitgevoerd door een vriendelijke reparateur.

• Het personeel van SVH Meubelservice dat Onze vloer heeft gerepareerd was vriendelijk en heel bekwaam.

• Mijn favoriete stoel ging kapot. Ik was bang dat ik een nieuwe stoel moest kopen maar ik wilde de stoel eigenlijk niet kwijt. Iemand stuurde me in de richting van SVH Meubelservice. Dankzij hen kan ik nog steeds van mijn lekkere stoel genieten!

• Toen onze bank kapot ging hadden we snel een reparatie nodig. Bij SVH Meubelservice werd deze razendsnel uitgevoerd. En nog prima ook!

• De service was uitstekend en vriendelijk!

• SVH Meubelservice zullen We zeker nog een keer inschakelen als er een keer een meubel kapot is gegaan Bij ons.

• De vriendelijke reparateur van SVH Meubelservice repareerde niet alleen onze bank, maar gaf ook tips voor hoe we deze in de toekomst heel kunnen houden.

• Het was fascinerend om te zien hoe de reparatie werd uitgevoerd. Snel en naar volle tevredenheid!

• We hadden op ons werk een aantal bureaustoelen die kapot waren. Deze zijn door SVH Meubelservice in een keer grondig gerepareerd. Chapeau!

• Onze bank ging kapot en we waren al bang dat we deze moesten gaan vervoeren naar een reparatie bedrijf. Maar SVH Meubelservice kwam gewoon bij ons langs om deze te maken. Dat ging ook nog eens heel rap!

• Topservice en kwaliteit. En lekker goedkoop!

• We hadden verwacht dat een reparateur die bij je langskomt heel duur zou zijn, maar dat bleek helemaal niet het geval!

• Ik maak me in het vervolg geen zorgen meer of mijn bank kapot gaat of niet, want ik weet nu toch dat SVH Meubelservice hem heel snel en goed weer kan maken.

• We waren bang een dure nieuwe bank te moeten gaan halen, maar SVH Meubelservice heeft deze razendsnel weer gemaakt. Binnen een paar dagen was alles weer in orde!

• Onze bank ging kapot in de week dat we een feestje hadden gepland. We waren bang dat we het feest af moesten zeggen, maar de bank werd door SVH Meubelservice razendsnel weer gemaakt.

• Je ziet direct hoe het mankement wordt verholpen, daar leer je ook nog wat van…

• Onze tafel werd snel weer gemaakt en dat was een stuk goedkoper dan We van tevoren hadden gevreesd.

• De servicemonteur die Bij ons langskwam had duidelijk verstand van zaken. die gaan We zeker nog een keer inschakelen als We weer een kapot meubel hebben.

• We waren bang dat onze hele vloer vervangen moest worden, maar hij is echt perfect gemaakt door de mannen van SVH Meubelservice!