Tafels repareren is een van onze specialiteiten

Als u na een zorgvuldig keuzeproces een mooie tafel heeft uitgekozen voor in uw huiskamer, keuken of andere plek in uw huis, dan wilt u graag dat deze behoorlijk wat jaartjes meegaat. Toch kunnen er heel wat dingen gaan mankeren aan een tafel. Misschien heeft u huisdieren die de poten gebruiken als krab- of knaagpaal. Of uw kinderen zijn iets te enthousiast aan het hameren geweest bij het knutselen. En dan is het natuurlijk ook nog mogelijk dat er bij de productie van een tafel iets fout is gegaan. Laat ons uw tafel repareren en we zorgen ervoor dat u er lang van kunt blijven genieten.

Tafels repareren aan huis

SVH Meubelservice biedt een unieke dienst aan, wij komen namelijk bij u thuis om uw tafels te repareren. Wij denken dat het helemaal niet nodig is dat uw tafel wordt opgehaald, waarna u hem voor onbepaalde tijd kwijt bent. Een tafel repareren aan huis is net zo goed mogelijk. SVH Meubelservice is hiervoor overal in Nederland en België beschikbaar. Is er een probleem met de poten van uw tafel? Zijn er deuken of gaten ontstaan in het tafelblad? Maakt u zich hier geen zorgen over, SVH Meubelservice lost alle problemen snel en grondig voor u op.

Laat SVH Meubelservice uw tafels repareren

Als u wilt dat SVH Meubelservice bij u langs komt om uw tafel te repareren, dan vult u simpelweg het formulier in dat u hiervoor op onze website kunt vinden. Op dit formulier geeft u aan met welk meubelstuk er problemen zijn en wat deze precies omvatten. Wij sturen u dan een offerte door. Bent u akkoord met deze offerte, dan spreken we een datum af waarop we bij u langskomen. Op de afgesproken datum wordt de reparatie aan uw tafel of andere meubelstuk dan goed en grondig bij u thuis uitgevoerd.

Onze speerpunten

Werkzaam in heel Nederland en België

Kwaliteit en servicegericht

Ruim 20 jaar ervaring

Reparatie aan huis

We werken voor veel meubelmakers

Gratis offerte

Druk op onderstaande knop, vul op het formulier uw gegevens in, voeg 2 duidelijke foto’s toe. Wij sturen u zo spoedig mogelijk een kostenindicatie van uw reparatie. Deze kostenindicatie ontvang u per e-mail, hierin kunt u aangeven of u akkoord bent met onze offerte. Vervolgens plannen wij een afspraak met u in. Indien u niet akkoord bent met onze offerte, zullen wij uw gegevens verder voor geen enkele doeleindes meer gebruiken.