De service van SVH Meubelservice

Op zoek naar een bedrijf dat uw meubels bij u thuis komt repareren? Dan is SVH Meubelservice het aangewezen bedrijf voor u. Vraag op onze website vrijblijvend een offerte aan als u een meubel heeft dat gerepareerd moet worden. Wij sturen u dan binnen 24 uur een prijsopgave toe. Een van onze ervaren servicemonteurs komt dan bij ons langs om de reparatie bij u uit te voeren. U kunt ons ook inschakelen voor het herstofferen van meubels en reparatie van houten vloer en laminaat.

De diensten van SVH Meubelservice

Bij ons bedrijf bent u aan het juiste adres als u wilt dat uw meubels goed gemaakt worden. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het repareren van meubels en hebben in die jaren meer dan 20.000 klanten naar volle tevredenheid geholpen. Of het nu gaat om scheuren in de bekleding, piepende meubels of gebroken stoelpoten, bij ons zit u goed!

Meer informatie?

Als u meer wilt weten over de mogelijkheden van SVH Meubelservice, dan kunt u hier altijd contact voor opnemen. U kunt ook op onze website een prijsopgave aanvragen. Bij ons heeft u snel een afspraak, zodat we er voor kunnen zorgen dat u rap weer van uw meubels kunt genieten!