SVH Meubelservice voor de reparatie van leren banken

Een leren bank is een prachtige toevoeging aan uw interieur. Zo’n zorgvuldig uitgekozen leren bank staat perfect tussen uw andere meubels, en als het een bank is van topkwaliteit kunt u hier lange tijd van genieten. Helaas is een leren bank ook behoorlijk gevoelig voor beschadigingen. Aan het leer zelf kunnen allerhande beschadigingen ontstaan. Heeft u bijvoorbeeld huisdieren die wel eens op de bank springen? Dan is de kans aanwezig dat u hier na verloop van tijd de sporen van gaat zien. Maar ook andere elementen van de leren bank kunnen kapot gaat of beschadigd raken. Als u toch van uw leren bank wilt blijven kunnen genieten, laat dan SVH Meubelservice uw leren bank repareren.

Leren banken repareren met SVH Meubelservice

Een goede reparateur kan de levensduur van een bank met flink wat jaartjes rekken. Misschien ziet u het mankement aan uw bank en denkt u bij uzelf dat u de bank wilt vervangen door een nieuw exemplaar. Dit is absoluut niet nodig. SVH Meubelservice kan leren banken repareren aan huis, zodat ze er weer als nieuw uitzien. Onze ervaren reparateurs komen bij u thuis langs om de reparatie snel en grondig uit te voeren. U bent de bank dan ook geen dag kwijt, deze blijft in praktisch alle gevallen gewoon bij u thuis staan.

Leren banken repareren aan huis

Als u een leren bank te repareren heeft, kijkt u dan eens op onze website. Hier ziet u niet alleen staan wat wij allemaal voor u kunnen betekenen, we hebben ook een schadeformulier voor u klaarstaan. Vul dit formulier in met de mankementen die u heeft aan uw leren bank (of willekeurig welk ander beschadigd meubelstuk) en wij sturen u een scherpe offerte toe. Gaat u hiermee akkoord, dan komen we op een af te spreken tijdstip bij u langs om de reparatie uit te voeren. Leren banken repareren is nog nooit zo makkelijk geweest!