Een professionele meubelreparatie in Breda

Het is zonde om meubels die jarenlang trouwe dienst hebben gedaan, op gegeven moment weg te gooien. Toch kan het altijd zomaar gebeuren dat een bepaald meubel zijn beste tijd heeft gehad. Het is door de jaren heen misschien gaan slijten, maar het is ook goed mogelijk dat een meubelstuk per ongeluk kapot is gegaan. We willen u dan toch afraden om hier het grof vuil voor te gaan bellen. Het is namelijk zo dat elk meubelstuk gerepareerd kan worden door een professional op dit gebied. Een professional zoals de mensen die bij SVH Meubelservice werken bijvoorbeeld! Wij zorgen ervoor dat uw meubel snel weer helemaal in orde is.

Een meubelreparatie in Breda nodig?

Als u een meubelrenovatie in Breda nodig heeft, dan raden wij u aan om hier vandaag nog contact over op te nemen met ons. We hebben de mensen in dienst die er graag voor zorgen dat uw meubel zo snel mogelijk weer helemaal in orde is. Die meubelrenovatie in Breda voeren wij altijd snel, accuraat en grondig uit. Het mooiste hiervan: we komen gewoon bij u thuis langs om uw meubel voor u te repareren! Met andere woorden: u hoeft er helemaal niet bang voor te zijn dat u uw meubel een tijdje moet missen, of dat het beschadigd raakt bij het vervoer. U kunt gewoon toekijken hoe onze ervaren ambachtsmensen de reparatie uitvoeren.

Meer weten over een meubelrestauratie in Breda?

Als u op zoek bent naar een ervaren reparateur, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Op onze website vindt u meer informatie over ons bedrijf, alsmede onze contactinformatie. U vindt hier ook een formulier waarmee u eenvoudig een offerte aan kunt vragen. Voeg hier twee foto’s van uw meubelstuk bij en wij kunnen een goede indicatie krijgen van wat er precies nodig is bij de reparatie. U zult dan ook zien dat wij er altijd voor zorgen dat onze reparaties tegen scherper tarieven worden uitgevoerd.

Onze speerpunten

Werkzaam in heel Nederland en België

Kwaliteit en servicegericht

Ruim 20 jaar ervaring

Reparatie aan huis

We werken voor veel meubelmakers

Gratis offerte

Druk op onderstaande knop, vul op het formulier uw gegevens in, voeg 2 duidelijke foto’s toe. Wij sturen u zo spoedig mogelijk een kostenindicatie van uw reparatie. Deze kostenindicatie ontvang u per e-mail, hierin kunt u aangeven of u akkoord bent met onze offerte. Vervolgens plannen wij een afspraak met u in. Indien u niet akkoord bent met onze offerte, zullen wij uw gegevens verder voor geen enkele doeleindes meer gebruiken.