Professioneel een meubel laten repareren in Haarlem

Bent u woonachtig in Haarlem en wilt u hier een meubel laten repareren. Er zijn altijd in de buurt wel bekwame meubelmakers te vinden. Wilt u uw meubel echter laten repareren door experts die in ruim 20 jaar tijd al meer dan 20.000 verschillende meubelstukken hebben gemaakt? Dan bent u bij SVH Meubelservice aan het juiste adres. Bij ons bedrijf vindt u namelijk de kennis die nodig is om van elk versleten meubel weer wat moois te maken. Een meubelstuk dat zijn oude glorie weer terug heeft gewonnen en waar u met veel plezier gebruik van kunt blijven maken. U kunt hiervoor eenvoudig online een offerte aanvragen.

Een meubelreparatie in Haarlem

Voor die meubelrenovatie in Haarlem hoeft u alleen maar even op onze website te komen kijken. Bij SVH Meubelservice hebben we namelijk een eenvoudig formulier online staan, waarop u snel een offerte aan kunt vragen. Gewoon even aangeven wat er precies aan schort en wij zorgen ervoor dat u een offerte krijgt opgestuurd. Vergeet hierbij overigens niet om even een tweetal foto’s mee te sturen, zodat we goed kunnen zien wat er precies aan uw meubel mankeert. Dit helpt ons ook om een zo accuraat mogelijke prijsopgave op te kunnen sturen. Als u akkoord gaat met de offerte maken we zo snel mogelijk een afspraak om bij u langs te komen.

Een perfecte meubelrestauratie in Haarlem

Als wij een meubelreparatie in Haarlem mogen uitvoeren, dan doen wij dit altijd gewoon bij u thuis. Zodoende bent u er zeker van dat u uw meubel niet al te lang hoeft te missen. Ook kunnen er dan geen beschadigingen aan het meubel ontstaan als het vervoerd zou moeten worden. Het meubelstuk blijft gewoon bij u thuis staan, waar u gelijk kunt zien hoe wij aan het werk gaan. Afrekenen doet u dan na afloop van onze klus, als uw tafel, stoel of bank weer staat te pronken in uw huis!

Onze speerpunten

Werkzaam in heel Nederland en België

Kwaliteit en servicegericht

Ruim 20 jaar ervaring

Reparatie aan huis

We werken voor veel meubelmakers

Gratis offerte

Druk op onderstaande knop, vul op het formulier uw gegevens in, voeg 2 duidelijke foto’s toe. Wij sturen u zo spoedig mogelijk een kostenindicatie van uw reparatie. Deze kostenindicatie ontvang u per e-mail, hierin kunt u aangeven of u akkoord bent met onze offerte. Vervolgens plannen wij een afspraak met u in. Indien u niet akkoord bent met onze offerte, zullen wij uw gegevens verder voor geen enkele doeleindes meer gebruiken.