Een meubelreparatie in Leeuwarden uit laten voeren

Bent u op zoek naar een bedrijf dat een meubel voor u kan repareren? Een bedrijf waar professionals werken die graag voor u met uw meubel aan de slag gaan? Dan zit u goed bij SVH Meubelservice. Wij hebben ruim 20 jaar ervaring met het repareren van meubelen en hebben in die tijd meer dan 20.000 meubelstukken gerepareerd of gerenoveerd. We voeren graag een meubelreparatie in Leeuwarden voor u uit en staan ook altijd klaar om bij u thuis langs te komen. We voeren onze reparaties namelijk altijd uit bij de mensen thuis, zodat u uw meubelstuk niet hoeft te missen.

Een professionele meubelrenovatie in Leeuwarden

Het kan natuurlijk ook zijn dat u een meubelstuk heeft dat niet kapot is, maar dat er wel uitziet alsof het betere tijden heeft gekend. Geen probleem, ook hier gaat SVH Meubelservice graag mee aan de slag. Wij zorgen ervoor dat uw meubel opnieuw wordt gestoffeerd, of dat de zitting van uw bank of stoel weer netjes wordt opgevuld. Het is vaak helemaal niet nodig om dat meubelstuk te vervangen, met een goede reparatie of renovatie is dat meubel snel weer helemaal als nieuw. Meer weten over de mogelijkheden voor een meubelrestauratie in Leeuwarden? Kom dan gewoon eens kijken op onze website of neem vrijblijvend contact met ons op.

Meer weten over een meubelreparatie in Leeuwarden?

Als u meer wilt weten over een meubelrenovatie in Leeuwarden, dan neemt u hier gewoon even contact over op met ons. We vertellen u graag alles over het repareren van meubelen en de ervaring die wij hiermee hebben. U kunt natuurlijk ook een offerte aanvragen via onze website. Dit gaat heel eenvoudig, in de regel heeft u dan binnen 24 uur bericht van ons. Voor het repareren en renoveren van meubels is SVH Meubelservice het aangewezen bedrijf. Wij voeren onze werkzaamheden door heel Nederland uit.