Een meubelreparatie in Rotterdam laten uitvoeren

Heeft u een meubelstuk dat zijn beste tijd heeft gehad? Een stoel, tafel of bank waar u jarenlang van heeft genoten, maar waarvan het nu lijkt dat het einde nabij is? Dan hoeft u zich geen zorgen te maken. Bij SVH Meubelservice weten we namelijk alles van het repareren van meubelen. Als u in Rotterdam woont en een meubelstuk heeft dat zijn beste tijd wel heeft gehad, dan komen we snel bij u langs om er voor te zorgen dat dit meubelstuk weer wordt gemaakt. U hoeft uw meubel dus niet te missen, het kan direct weer worden gebruikt als we klaar zijn met ons werk. U betaalt bij ons dan ook altijd pas na afloop.

Een meubelrenovatie voor Rotterdam

Bent u op zoek naar een bedrijf dat elke soort meubelen er weer als nieuw uit kan laten zien? Het is zonde om een meubelstuk dat altijd goed zijn werk heeft gedaan bij het grof vuil te zetten omdat er een paar mankementen aan zijn. Een professionele meubelreparateur kan er namelijk voor zorgen dat dit meubel zo snel mogelijk weer helemaal in orde is. Wilt u hier graag meer over weten? Dan raden wij u aan om eens op onze website te komen kijken. Wij hebben hier uitgebreide informatie over ons bedrijf voor u klaarstaan. SVH Meubelservice is al ruim 20 jaar actief en heeft in die tijd meer dan 20.000 meubels van nieuwe glans voorzien.

De perfecte meubelrestauratie in Rotterdam

Voor een meubelrestauratie in Rotterdam neemt u vandaag nog contact met ons op. We hebben de mensen, materialen en kennis om elk meubel er weer als nieuw uit te laten zien. Vandaar ook dat we u aan kunnen raden om ons in te schakelen als u dat mooie meubel nog niet naar het grof vuil wilt brengen. Vraag via onze website vrijblijvend een offerte aan. Vergeet hier niet even twee foto’s aan te hangen, zodat wij goed kunnen bekijken wat er precies gerepareerd moet worden aan uw meubel.